LOVE SONG

THE SCIENTIST (Coldplay)

Come up to meet you,                                    Vinc a reunir-me amb tu,                            
Tell you I'm sorry,                                           A dir-te que ho sento,
You don't know how lovely you are.                Tu no saps lo marevillosa que ets.       

I had to find you,                                             Tenia que trobar-te,
Tell you I need you,                                         Dir-te que et necessito,
Tell you I set you apart.                                   Dir-te que em separaré de tu.

Tell me your secrets,                                        Diguem el teus secrets,
And ask me your questions,                              I fes-me les teves preguntes,
Oh, let's go back to the start.                            Tornem al principi.

Running in circles,                                             Corren en cercles,
Coming up tails,                                               Seguint el rastre,
Heads on the science apart.                              De front a la ciència distant.

Nobody said it was easy,                              Ningú va dir que era fàcil,
It’s such a shame for us to part.                   És tal la vergonya per nosaltres al separar-nos.
Nobody said it was easy,                               Ningú va dir que era fàcil,
No one ever said it would be this hard.        Ningú va dir mai que seria així de difícil.
Oh, Take me back to the start.                     Portam de nou al principi.

I was just guessing,                                          Sol estava endevinant,
The numbers and figures,                                 Els nombres i les figures,
Pulling the puzzles apart.                                  Separant els trencaclosques.

Questions of science,                                        Les preguntes de la ciència,
Science and progress,                                       La ciència i el progrés,
Do not speak as loud as my heart.                    No parlen tan alt com el meu cor.

Tell me you love me,                                         Diguem que m'estimes,
Come back and haunt me,                                Torna i busquem,                            
Oh, when I rush to the start.                              Quan m'afanyo al començament.      

Running in circles,                                             Corren en cercles,
Chasing tails,                                                    Seguint el rastre,
Coming back as we are.                                   Tornant a ser com som.

Nobody said it was easy,                              Ningú va dir que era fàcil,
Oh, it's such a shame for us to part.               És tal la vergonya per a nosaltres al separar-nos.
Nobody said it was easy,                              Ningú va dir que era fàcil,
No one ever said it would be so hard.           Ningú no va dir mai que seria així de difícil.
I'm goin' back to the start.                             Portem de nou al principi.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Photography

video game

LOOKING BACK